A l’espai del Cap hi ha aquest recurs sobre com treballar la mort al Cau. És un gran document que parla d’un tema força tabú encara avui en dia. Espero que en sapigueu treure profit! 🙂 GUIA SOBRE LA MORT… Read more ›
OBJECTIU: Dinàmica d’autolideratge per a agafar sobre perspectiva d’on vens i cap a on vols anar, pensar en què i com t’agradaria construir o realitzar el teu propòsit, pensar sobre quins recursos disposes i quins no pots aconseguir, plasmar-ho en… Read more ›
OBJECTIU: Fer un bon i complet seguiment d’unitats. FONT: AEiG Movi de Tous. ACTIVITAT: GRUP D’INFANTS_ Preguntes reflexives en grup – Sociograma (noms en paperets) – Punts forts / punts febles del grup? – Conflictes / situacions problemàtiques dins la… Read more ›
“Re-generem-nos” és una nova guia d’autodiagnosi de gènere per a entitats que ens permetrà posar-nos a prova. El Consell de la Joventut de Barcelona i el Grup de Treball d’entitats de gènere han editat la guia Re-generem-nos: autodiagnòsi de gènere per a… Read more ›
El Cavall Bernat ens explica una experiència internacional, i s’ofereix per aconsellar-te si tens ganes de realitzar-ne una. Al seu web hi trobaràs molta informació!
Guia de primers auxilis Aquí us deixem una guia senzilla elaborada a partir d’una formació feta per un pare del cau de Berga, conjuntament amb els escoltes de Berga, AEiG Santa Ma de Queralt i Geralda de Portella, i l’AEiG Antoni… Read more ›
També hi ha CONSELLS per a les rutes, travesses, caminades… Aquest document, ESCOLSIONISME ,conté: L’excursió com a eina educativa: Per què els escoltes anem d’excursió? Què tenen d’especial les nostres excursions? Requisits i recomanacions per a una bona excursió Excursions i travesses… Read more ›
Consells per les reunions de pares i mares – Començaments de reunions Presentació i coneixença Pares i mares: nom d’aquests i del fill/a + altres. (Exemple. Dir algun hobby. “A mi m’agrada… Anar amb bicicleta, cuinar paella…) Caps i… Read more ›
EXEMPLES DE PROBLEMÀTIQUES I SUGGERIMENTS PELS CONSELLS PROBLEMÀTIQUES Discussions absurdes/donar voltes a un mateix tema. Manca d’interès: absència (o poca assistència), indiferència, silencis… Pensar més en la “meva branca” que en el cau, falta de perspectiva i prioritats de… Read more ›